Strona Główna


UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin  ProfilProfil
SzukajSzukaj  FAQFAQ  GrupyGrupy  AlbumAlbum  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Winieta

Poprzedni temat «» Następny temat
B.U.G.G.E.R (S.T.A.L.K.E.R): Czyste Niebo
Autor Wiadomość
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 5 Października 2008, 17:26   B.U.G.G.E.R (S.T.A.L.K.E.R): Czyste Niebo

Wk***wiło mnie studio Deep Silver i jego developer - GSC Game World. Mam "S.T.A.L.K.E.Ra: Czyste Niebo", który może nie kosztował mnie strasznych pieniędzy, ale nie był też darmowy. Gra jest super, recenzje ma takie, że nic tylko grzać po nią do sklepu, ale... W moim przypadku, tym "ale" jest to, że gra nie działa. Patchowanie, reinstalowanie, czyszczenie dysku i rejestru z pozostałości po poprzedniej instalacji nie pomaga. W dodatku moja Windoza jest świeżo zainstalowana i zupgradeowana na maksa, więc to na pewno wina silnika gry.
Co więcej, ten sam, lub podobny crash ma całe mnóstwo ludzi, którzy kupili grę. Pisałem na forum GSC - zero odzewu. Inni kontaktowali się mailem - ten sam skutek. W tym przypadku zachowanie firmy jest po prostu chamskie.

Ciekawi mnie teraz jedno. Większość gazet (w tym chyba wszystkie dostępne w Polsce), zamieszczała recenzje gry zanim jeszcze ukazała się ona na rynku, albo w tym samym czasie. Korzystali z jeszcze mniej stabilnej wersji gry niż ludzie, którzy sięgają po grę teraz. Ale w recenzjach jakoś cicho na temat crashów, ew. są jakieś przebąkiwania o nieco "niestabilnym" silniku. Do beep nędzy! Jaki niestabilny, skoro gra u mnie i u wielu innych w ogóle nie działa! :evil:
Jeśli działanie GSC zakrawa na oszustwo, to to co piszą te wszystkie czasopisma dla graczy jest nim tym bardziej.

Uwaga! Jeśli masz w swoim kompie podzespoły Asusa (zwłaszcza płytę główną), to najpierw sprawdź na forum GSC Game World, czy gra w ogóle u Ciebie pójdzie. Chociaż to też nie jest takie pewne, bo ja nie mam nic od Asusa, a gra nie działa.

Jednym słowem. Jeśli koniecznie chcecie zagrać, to zaczekajcie jeszcze rok, półtora. Przez ten czas wyjdzie jeszcze ze dwadzieścia patchy i może będzie można wreszcie normalnie grać.

I jeszcze jedno. Mam tyle lat, że pamiętam jak zaraz po premierze "Daggerfall" zmieniono jej nazwę na "Buggerfall". Pamiętam, jakie chocki wyczyniały oba "Fallouty". Podobnie było z kilkoma innymi grami, ale w prawie każdym wypadku developerzy starali się ten problem rozwiązać i nie unikali kontaktu z graczami (oprócz gier Interplay'a i Troiki, gdzie z wiadomych przyczyn rolę tę przejęli sami fani).
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
gorim1 
Mała Mi


Posty: 2124
Skąd: Marki
Wysłany: 5 Października 2008, 19:51   

ilcattivo13, mi gra śmiga aż miło a jadę na podzespołach Asusa :D . Gierka ma świetną grafikę btw. grafiki sporo rodzajów kart jest przez nią nieobsługiwana.
_________________
Otyli żyją krócej. Ale jedzą dłużej.
Lec myśli nieuczesane
 
 
 
Navajero 
Admirał Ackbar


Posty: 2456
Skąd: Shangri - La
Wysłany: 5 Października 2008, 20:04   

Mnie też śmiga, może musisz kompa egzorcyzmować? ;)
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 5 Października 2008, 21:58   

A potem się dziwią, że tyle piratów jest :>
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 5 Października 2008, 23:55   

ilcattivo13 - reklamuj. Jako konsument masz do tego prawo ;-) O ile się nie mylę w UE obowiązuje 2 gwarancja sprzedawcy.
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Duke 
Darth Vader


Posty: 1628
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Października 2008, 09:34   

Tu się nie ma co ciskać, z grami to juz teraz tak jest. Wyścig kto zrecenzuje jako pierwszy spowodował że w gazetkach recenzje są pisane na podstawie w najlepszym wypadku golden bety. To jest biznes, wyprodukowanie gry kosztuje konkretne pieniądze i producenci chcą ją szybko odzyskać. Wypuszczają grę w momencie kiedy biznes plan wskazywał ze pownni ją wypuścić bez nalezytych testów, czasem nawet niedokończoną. Tak już było w pierwszym Stalkerze. Producent powiedział albo puszczamy ją teraz albo wcale (a wtedy za pracę nie zapłacę). No i wypuścili mniejszego niedorobionego bez pojazdów. Tylko największe studia mogą sobie pozwolić na datę premiery "when its done". Tak więc kupując grę na premierze jednocześnie zapisujesz się na beta testy. Teraz ludzie siedzą na forum i wpisuja błedy kiedy coś sie stało przy jakiej konfiguracji, a z drugiej strony programiści to analizują i szykują mega patcha do "złotej edycji", która to śmignie bez zaciachów na najniższej obecnie zalecanej konfiguracji. Takie są niestety teraz realia biznesu... :|
_________________
Cynizm i sarkazm mam w zakresie standardowych usług. Drobne złośliwosci dla stałych klientów gratis.
Mnie tez dopadl kryzys.. jem splesnialy ser, pije stare wino i jezdze autem bez dachu...
 
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 6 Października 2008, 14:23   

gorim1, Navajero - na początku instalacji gra testuje komputer - u mnie wszystkie pola są zielone. Do tego jadę na podzespołach Gigabyte'a, więc tym bardziej nie widzę problemów po stronie sprzętu. Windozę jak już wcześniej pisałem, mam świeżo zainstalowaną, z SP3 i wszystkimi dodatkami.

Duke - pierwszemu Stalkerowi się nie dziwię, grom budżetowym też. Ale Clear Sky jest drugą grą z serii i "tfórcy" mieli czas, możliwości i pieniądze, żeby nie wypuszczać na rynek "hałna". Zwłaszcza, że w silniku gry i systemie plików zmienia się naprawdę niewiele.
Co do czasopism dla graczy. Chciałbym, żeby wróciły czasy "przed-CDActionowskie". Kiedy na rynku były Top Secret, Gambler i Secret Service. Kiedy recenzje były rzetelne i prawdziwe, a nie kolejnymi kilkoma stronami wykupionej przez developera reklamy. Cóż, pomarzyć zawsze można...

Dunadan - nie ma sensu reklamować, gra po siódmej (prawdziwie magiczna liczba) reinstalacji wreszcie poszła. Poza tym, nawet jakby nie poszła, to za jakiś czas wyszedłby patch, który by naprawił problem.

I teraz podzielę się z Wami sposobem, którym wreszcie odpaliłem grę. Uwaga Ixolite jest jak najbardziej na miejscu, bo moja oryginalna gra ruszyła dopiero po wgraniu pirackiego cracka. Pół ostatniej nocy spędziłem na szukaniu rozwiązania problemu z występującym u mnie CtD. Rozwiązanie znalazłem na pewnej stronie torrentowców. Nie dam linka, bo nie popieram piractwa. Chociaż coś mnie kusi (i mam podstawy), żeby zacząć to robić.
Wracając do sposobu. Gra jest w wersji 1.5.03. Na to wgrałem jeszcze raz patch 1.5.03 efigs (bardzo sensowne działanie, ale bez tego gra nie szła - sprawdziłem). Potem wgrałem cracka zrobionego przez Reloaded i Xside (muszę zamieścić te nicki, bo odwalili dobrą robotę naprawiając błędy programistów z Deep Silver). Na to zawaliłem patche 1.5.04b i audiofix (oba do wersji pl, chociaż ten pierwszy jest identyczny jak patch do wersji efigs). Potem wgrałem 1.5.05 efigs i zrobiłem duże oczy, bo gra ruszyła bezproblemowo. Teraz, dzięki piratom, mam jeszcze tę korzyść, że gra chodzi bez DVD.
Myślę, że oryginalna gra ma spieprzone następujące pliki (albo jeden z nich): xrCPU_Pipe.dll, xrGame.dll, xrEngine, xrCore.dll, xrNetServer.dll. Bo te właśnie pliki zamieniłem plikami z cracka.

A teraz przepraszam, żona... ups... Zona czeka :)
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
hrabek 
Kapo di tutti frutti


Posty: 12475
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Października 2008, 15:10   

Co do crackow, to ja mam praktycznie wszystkie oryginalne gry z zaaplikowanym crackiem. Wkurza mnie, ze jak chce zagrac, to zawsze musze miec plyte w napedzie, nawet jesli zadne dane nie sa dogrywane. A z crackiem nie pyta o plyte. Kolejne utrudnienie dla mnie jako oryginalnego kupujacego na ktore pirat leje cieplym moczem.
_________________
5 zdań na temat
 
 
Duke 
Darth Vader


Posty: 1628
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Października 2008, 15:22   

Dunadan tak na prawdę nie masz co reklamować, bo kupując grę nabywasz tylko ograniczone prawa do licencji i nośnik. Nie grę, nie program tylko licencję i nośnik. Skoro nośnik działa to co chcesz reklamować? Co najwyżej możesz wnieść powództwo o naprawienie szkody (świadomego i umyślnego zawinienia powodującego realny uszczerbek majatkowy)z tyułu nie wykonania umowy. tylko jest jedno ale musisz wykazac ta szkodę i związek przyczynowo skutkowy.
ilcattivo13 z tego co wiem tam jest przeszlifowany engine (na podstawie doświadczeń z poprzedniej edycji) nowe AI i nowa mechanika gry. Nie znam się na produkcji gier, ale brałem udział w wielu projektach i zdaję sobie sprawę ile z tym jest roboty, a tym czasem developer liczy zyski, podlicza koszty i mówi "mało! dawać stand alone epizod już". Mówię Ci chłopie trzeba było zaczekać do platynowej edycji. Wtedy miałbyś patche upgradey i pewnie jeszcze jakiś gadżecik.
Co do czasów SS, Gamblera i innych RIP pism to też chciałbym powrotu dawnych czasów kiedy wszystko było fajniejsze a słońce latem cieplej grzało. Niestety biznes wymusił takie a nie inne rozwiązania, chcąc być na topie, kupując nowości i napędzając koniunkturę i kupując premierowe gry niestety przykładasz się do tego stanu (paradoksalnie kupując na wyprzedaży też ;) ). Z drugiej strony skoro wydawca CDA ma też Clicka a wydawca PLAYa ma też GRY KOMPUTEROWE to o co (i z kim) oni jeszcze walczą zapodając takie dzonki jak recki na podstawie bety? Rozumiem że pianie na temat jednych gier i skopywanie innych jest obecnie zwykłą grą marketingowa i jak chce się czegoś o grze dowiedzieć to trzeba zobaczyc klip na HYPERze tam pokażą jak wygląda gameplay a resztę informacji z forów dyskusyjnych na świecie.
_________________
Cynizm i sarkazm mam w zakresie standardowych usług. Drobne złośliwosci dla stałych klientów gratis.
Mnie tez dopadl kryzys.. jem splesnialy ser, pije stare wino i jezdze autem bez dachu...
 
 
 
Navajero 
Admirał Ackbar


Posty: 2456
Skąd: Shangri - La
Wysłany: 6 Października 2008, 16:24   

ilcattivo13 - wierzę Ci na słowo :) Ja się na komputerach specjalnie nie znam, ale mam dwóch braci - informatyków. Ponieważ obaj są młodsi, to jak mam jakieś problemy, wzywam ich na dywanik i żądam efektów :mrgreen:
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 6 Października 2008, 19:28   

Duke - oj, trzeba było zaczekać. W dodatku zapłaciłbym mniej (vide Wiedźmin, którego można kupić za 40 pln rok po premierze). Chociaż i tak nie było strasznie drogo, bo mam znajomego w Empiku.
Co do CDA i Clicka oraz Play'a i GK to się nie zgodzę do końca. Pomimo różnego targetu pisma te mają jeszcze gorszą konkurencję, bo jest to konkurencja wewnętrzna. Mam nadzieję, że na nich też przyjdzie kryska. Ciekawi mnie, jak na tle ogółu wypada z recenzjami Game Ranking (o którym mówią, że jest spadkobiercą TS'a i Gamblera), bo tylko jego recenzji Stalkera nie czytałem.

hrabek - to mnie też strasznie denerwuje. Skoro wiadomo, że zabezpieczenia płyt są nieskuteczne (i najczęściej łamane w góra tydzień od pojawiania się zabezpieczenia) i utrudniają życie graczom, to po kiego grzmota się je w ogóle stosuje. Chyba jedynie po to, aby piraci się nie nudzili i nie wyszli z wprawy.

Wracając do B.U.G... S.T.A.L.K.E.R.a. Przeszedłem prawie całe Bagna i mam mieszane uczucia. Duży pozytyw, za ogrom lokacji. Duży minus, za "przyspieszony kurs pokonywania bagien", zwłaszcza przy przyłączeniu się do Clear Sky (kiedy zaczyna się walka frakcji z Renegatami). Nie zdąży się wykonać jednego zadania, a już kończy się czas wykonania kolejnych. W SoC'u można było przynajmniej wgrać moda likwidującego limit czasowy questów, ale w CS na razie tego nie ma. Przez to praktycznie nie ma możliwości zwiedzania Bagien, za to mamy możliwość potrenowania sobie biegów krótko i długodystansowych (z przeszkodami, z których część potrafi gonić, albo przynajmniej strzelać). Wiem, że to ma na celu podniesienie realizmu i poziomu trudności rozgrywki, ale... Mam nadzieję, że w dalszej części gry tego nie będzie.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
Navajero 
Admirał Ackbar


Posty: 2456
Skąd: Shangri - La
Wysłany: 6 Października 2008, 19:43   

ilcattivo13 napisał/a
Mam nadzieję, że w dalszej części gry tego nie będzie.

Będzie :mrgreen:
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 6 Października 2008, 21:04   

no miałem nadzieję...

chyba zacznę nową grę i nie będę się do nikogo przyłączał...
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
Hubert 
Wyduldas Napfluj


Posty: 7089
Skąd: Dziki Wschód - Białystok
Wysłany: 7 Października 2008, 15:26   

ilcattivo13 napisał/a
Ciekawi mnie, jak na tle ogółu wypada z recenzjami Game Ranking


Gameranking zdechł był.
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 7 Października 2008, 16:27   

dawno? bo jakoś jeszcze w lipcu/sierpniu widziałem go w Empiku.

EDIT: już znalazłem. Klątwa działa...
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 7 Października 2008, 17:10   

Moja uwaga odnośnie piractwa była szersza w kontekście, choć to o czym wspomniałeś ilcattivo13 oczywiście też ma znaczenie. W wielu grach remedium na masę problemów było zastosowanie cracka właśnie, często dlatego, że problemy te były wywoływane przez zabezpieczenia anty-pirackie. Choć nie zawsze.

Osobną sprawą jest możliwość przetestowania działania gry. Z recenzji nie dowiesz się, jak będzie działać na twoim komputerze. Wersje demonstracyjne praktycznie umarły i albo nie istnieją, ale hulają na znacznie wcześniejszej wersji kodu, więc tak na prawdę niczego nie powiedzą.

Efekt jest taki, że żeby zapoznać się z grą (żeby wiedzieć czy się podoba) albo żeby sprawdzić, czy i jak działa, trzeba się zaopatrzyć w piracką kopię...
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Ziemniak 
Agent dołu


Posty: 5980
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Października 2008, 19:41   

Doszło nawet do tego, że jakaś firma rąbnęła piratom cracka i wypuściła jako oficjalnego patcha, bo nie potrafili dojść do ładu z własnym kodem :mrgreen:
_________________
Starzejesz się gdy odgłosy, które wydawałeś kiedyś w trakcie seksu wydajesz obecnie wstając z łóżka
 
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 10 Października 2008, 23:08   

właśnie skończyłem robić swojego moda - Pleasant Game Mod Pack v.1.0 do Clear Sky.
Jest to kompilacja następujących modów (niektóre gryzą się ze sobą, więc trochę przerabiałem):
- All NPC trade fix (by Supernatur4l), jak sama nazwa wskazuje - handlujemy z NPCami,
- Clear Sky Major mod (by Stojke) - wszyscy kupcy mają każdy towar (no, prawie wszyscy i prawie każdy :wink: ), zmienia "loot" przy zwłokach (większa szansa na trafienie artefaktów, które teraz ważą 0,01kg + amunicja do broni, której NPC wcześniej używał), zmienia dźwięki (pistoletów, przeładowywania i niektóre inne na bardziej dostosowane do animacji),
- pakiet modów zrobionych przez Ceano:
-- S.T.A.L.K.E.R.-C.S.Freeplay.Mod-v1.1 - można grać dłużej, niż to zaplanowali twórcy,
-- S.T.A.L.K.E.R.Cordon.Flash.Drive.FIX-v1.0 - usuwa bug z nieistniejącymi pendrive'ami w Kordonie, można je dostać od faceta na Wysypisku,
-- S.T.A.L.K.E.R.Realistic.Headlamp-v1.1 - lampa świeci dalej, ale promień światła jest bardziej "miękki" i realistyczny,
-- S.T.A.L.K.E.R.Speed.Up.Time-FINAL - najważniejszy i najbardziej przydatny mod z całej paczki - pozwala przyśpieszać i spowalniać upływ czasu w grze (1 realna minuta jako: 1 min, 5 minut, 480 minut i 1440 minut) co pozwala omijać grę w nocy, albo czasami daje trochę więcej czasu na wykonanie zadania; czas zmienia się wychodząc do Menu głównego i wciskając odpowiednio dla pożądanego mnożnika F1, F2, F3 i F4;
- Minimap Mod Blue Dot For Dead Bodies v1.1 (by LuxZg with a great help of Mystery0000), jak sama nazwa wskazuje zamiast niewyraźnej szarej kropki mamy ładą kropkę niebieską dla oznaczenia na minimapie trupa,
- Compas Fix (by nasz rodak, Elvis Scatter) - likwiduje buga przy pewnym quescie w Czerwonym Lesie,
- STCS_NPCcollisiondetection (by arcana75 i Natace) - zmniejsza rozmiar "klaty" u NPCów, przez co nie posuwają nas tak często :mrgreen: , a także urealnia (zmniejsza) możliwość wykrycia bohatera przez wrogów w czasie nocy.
- dodatkowo, wyłącznie w celach naukowo-poznawczych ( ;P: ), zwiększyłem udźwig postaci do 590 kg - można to zmienić w 1 minutę, więc niet probliema...

W chwili obecnej usiłuję dołączyć do kompilacji część moda "Death in the Swamps 02) (by Lobstris), odpowiadającą za unormalnienie wojny CSów i Renegatów na Bagnach (questy nie "sypią" się wszystkie w tym samym czasie, zmieniony jest respawn NPCów i potworów). Ale dopóki nie pojawi się stabilna wersja moda, to nie będę poprawiał "stwórcy" :mrgreen:

Jak sama nazwa wskazuje - kompilacja ma za zadanie uprzyjemnić grę (ale jednocześnie nie za bardzo ją ułatwić). Do tego ździebko ją urealnia. Nie dodałem Hunger moda, bo się odchudzam i nie chcę ciągle myśleć o jedzeniu (w dodatku głównie konserw i kiełbasy) ;P:

Nie dodałem też żadnego "sleep baga", ani ze STOC moda (bo jest kompletnie schrzaniony i nie da się na nim ukończyć gry, a tfoorca się ukrywa i nie można się z nim skontaktować w żaden sposób), ani z kompilacji Solyanka (też jest niedorobiona). Poza tym, przy wykorzystaniu moda Speed UP śpiwór nie jest zupełnie potrzebny

Uwaga! Moda robiłem w oparciu o grę efigs (europejską, więc mogą - ale nie muszą - wystąpić problemy przy wersji polskiej - efigspch - a jeśli już, to tylko przy niektórych opisach przedmiotów) w wersji 1.5.05. Nie przeszedłem też nim całej gry, więc gdyby ktoś znalazł jakiegoś buga, to dajcie znać.

I na koniec najważniejsze, dopóki moja kompilacja nie będzie w 100% "pewna" i wszechstronnie przetestowana (im więcej osób pomoże mi ją przetestować, tym lepiej), będę ją rozsyłał wyłącznie mailem (spakowana zajmuje nieco ponad 1 MB) po uprzednim kontakcie na PW. Więc jeśli przeszedłeś już Czyste Niebo, ale chcesz jeszcze, a poza tym chcesz mi pomóc w testowaniu - pisz na PW.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 11 Października 2008, 13:46   

Dodałem możliwość używania broni na terenie obozów - wykorzystałem przy tym pliki z kompilacji Solyanka: Unofficial English Conversion (0.3) (by Overweightninja/AssassinDemon). Małą rzecz, a cieszy :)

Jedyne "problemy", na jaki się do tej pory natknąłem, to długie (3-5 sekund) wczytywanie i odświeżanie towarów u handlarzy. Myślę, że to głównie wina mojego "leciwego" komputera (i ilości stuffu w inwentarzu handlarzy). Inna rzecz, która mnie trochę denerwuje, to odgłosy strzałów z pistoletów z moda Clear Sky Major mod (by Stojke) - bo wydaje mi się, że nie ma różnicy czy strzelasz spluwą z tłumikiem czy bez. Można to pewnie załatwić kasując pliki z nowymi dźwiękami.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 14 Października 2008, 22:50   

Bagna, Kordon, Wysypisko, Dolina Mroku, Agroprom i większa część Yantaru za mną. A bugów dalej niet :D
Za to muszę popracować nad większym zróżnicowaniem asortymentu towarów u handlarzy. Bo na razie to wszyscy mają na 99,5% to samo (Sacharow w Yantarze ma wojskowe i naukowe first-aidy).
W dodatku, z moją ulubioną bronią - granatnikiem - nie można biegać. Z RPG i SVD też nie. Chyba zajmę się tym niedociągnięciem w następnej kolejności.
Zastanawiam się, czy nie przerobić pod tym wzgledem Exo-szkieletu, ale chyba jednak nie, bo w takim czymś w realu raczej się nie da biegać.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
Duke 
Darth Vader


Posty: 1628
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Października 2008, 09:28   

W dodatku, z moją ulubioną bronią - granatnikiem - nie można biegać. Z RPG i SVD też nie.
Z RPG to rozumiem bo ciężki kawał metalu, ale czemu nie z SVD? Przecież wagą specjalnie nie rózni się od AK.
_________________
Cynizm i sarkazm mam w zakresie standardowych usług. Drobne złośliwosci dla stałych klientów gratis.
Mnie tez dopadl kryzys.. jem splesnialy ser, pije stare wino i jezdze autem bez dachu...
 
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 15 Października 2008, 13:58   

w dodatku na zdjęciach i filmach dokumentalnych z ostatnich konfliktów często widać, że żołnierze/partyzanci/terroryści biegają z takim sprzętem. Jak by nie było, żadna z tych "zabawek" nie waży ponad 10 kg, więc czemu tfoorcy zrobili tak jak zrobili? Czort znajet.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 26 Października 2008, 21:31   

skończyłem. Mod działa bezproblemowo.

Końcówka gry mnie ździebko rozczarowała, bo przy dobrym celowaniu wystarczy stać w miejscu i strzelać :| . SoC kończył się o wiele ciekawiej.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
Sergent 
Langolier


Posty: 289
Skąd: Michałowo
Wysłany: 29 Października 2008, 22:43   

Jeżeli chodzi o problemy z tą grą. To jak chodził "Cień Czarnobyla", to "Czyste niebo" też pójdzie?
_________________
"Wszyscy żyjemy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy."- Oscar Wilde
 
 
ilcattivo13 
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź


Posty: 17772
Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
Wysłany: 29 Października 2008, 23:04   

Ja u siebie mam Athlona 64 3000+, 1GB RAMu i GeForce 6600GT. "Cień Czarnobyla" udało mi się odpalić w 1024x768, przy detalach na poziomie niski/średni. A silnik "Czystego Nieba" jest nieco bardziej zasobożerny. Tu już trzeba było ustawić 800x600 i najniższy poziom detali, żeby gra chodziła w miarę płynnie, a i tak w bazie CS (choć na samym Bagnie już nie) i na mapie Agroprom gra się co raz zacinała.
_________________
DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group