Strona Główna


UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin  ProfilProfil
SzukajSzukaj  FAQFAQ  GrupyGrupy  AlbumAlbum  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Winieta

Poprzedni temat «» Następny temat
Night watch
Autor Wiadomość
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 22:59   Night watch

No tak - rosjanie mają swoją Nocną straż: http://www.gamespot.com/p...atch/index.html a my naszego wiexmina jakoś wydac nie możemy... z tego co widać: http://www.gamespot.com/p...creenindex.html - to NightWatch nawet do pięt nie dorasta Witcherowi... szkoda.
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Iscariote 
Wiedźmikołaj


Posty: 4787
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:02   

Uuu no faktycznie. Ja z niecierpliwością czekam na Witchera.. oj musze to mieć :)
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:04   

najpierw to trzeba mieć kompa który to uporadzi :D
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Iscariote 
Wiedźmikołaj


Posty: 4787
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:06   

Kupie sobie X-Boxa xD bo chyba na to tez będzie
Ostatnio zmieniony przez Iscariote 24 Czerwca 2006, 23:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:07   

Wiedźmin to silnik NWN2 jest, duzo wiekszych wymagan miec nie bedzie.

A Nocna straż na silniku od Silent Storm działa, ale gra sama w sobie słabiutka jest.
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:14   

No to co że Witcher działa na silniku NWN?... jest totlnie przerobiony przecież :D nie widziałeś screenów? zresztą mowa było o tym w odpowiednim wątku :P
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Pako 
Adam Zamoyski


Posty: 10680
Skąd: Gliwice
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:26   

Silnik do NWN przerobili kompletnie podobno, podbajerzyli, żę teraz to tylko Boga o komputer prosić.
A co jak co, ale grafikę polacy robią świetną. Painkiller przykładem. Jak tam wszsytko ślicznie wyglądało w demku nawet na moim kompie... nie pierwszej świeżości...
 
 
Iscariote 
Wiedźmikołaj


Posty: 4787
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:28   

haaa mam Black Edition :D

No to zaszpanowałem, że kupiłem gre za 20 zł w kiosku :mrgreen:
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 24 Czerwca 2006, 23:38   

To ze jest silnik NWN, to oznacza, ze pewnych wymagan nie przekroczy, bo hmm... nie moze. Jasne, program, ktory zawiesi nawet najmocniejszy komputer, moze napisac kazdy, ale istniejacy silnik, nawet mocno przerobiony, narzuca pewne ograniczenia technologiczne, ktorych po prostu przeskoczyc sie nie da. I w zwiazku z tym, jesli programisci czegos nie zawala, wydajnosc takiego silnika zblizona jest do orginalu.
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 11:32   

ale to jest nie możliwe :D choćby dlatego ze ten odnowiony silnik korzysta z funkcji jakich nie było w NWN. Kurcze, zresztą luknij na zdjęcia z gry - wygląda to powalająco jsli rzeczywiście TAK będze wyglądało, choć nie posądzam chłopaków z CDProjekt o prerendering...
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 12:15   

No widzialem sporo filmow z gry juz i nie wyglada to na jakos tragicznie zylujace komputer. Naprawde. Troche sie na tym znam :P

Z nowych elementow, to przede wszystkim wykorzystanie technologii graficznych, ktore pojawily sie od czasu premiery NWN. Nie wiem jak jest z narzedziami do tworzenia gry, czy sa to przerobione narzedzia, ktore zostaly kupione razem z silnikiem, czy pisane od nowa (ciezko to wywnioskowac z udostepnianych informacji).

Jak by tu wyjasnic o co mi chodzi. Silnik sklada sie z roznych elementow, odpowiedzialnych za obsluge fizyki, animacji, generowanie grafiki, skrypty, interakcje gracza z otoczeniem, dzwiek itp. itd. Czesc z tych elementow jest ze soba nierozerwalnie zwiazana, czesc mozna traktowac jako 'moduly', ktore mozna dosc swobodnie zmieniac i rozbudowywac. Ale sama podstawa silnika, ta jego czesc, ktora trzyma wszystko w kupie, narzuca wlasnie ogranieczenia. Czy to wynikajace ze sposobu wykorzystania pamiecie komputera, czy to wynikajace ze sposobu w jaki wykorzystywany jest procesor, czy tez zwiazane z tym, w jaki sposob laczone sa poszczegolne moduly.

Przyklady wezme z powietrza, ale ograniczeniem moze byc np. ilosc pamieci, wykorzystywanej do przechowywania informacji o poziomie gry (tzn. jego konstrukcji, elementow sie na nim znajdujacych, akcji towarzyszacych jakims dzialaniom itp.), ktorej przekroczenie jest niemozliwe, bo nie przewidzieli tego tworcy silnika, albo niepraktyczne, bo powoduje niewspolmierne obciazenie systemu. To jest bardzo zlozona sprawa i nie znajac szczegolow mozna tylko gdybac, ale tak czy siak pewnych spraw po prostu przeskoczyc sie nie da.
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 12:44   

OK, OK. rozumiem. Tu mnie trochę pocieszasz :D JAkie parametry według ciebie powiniene mieć mniej więcej komp aby obsłużyć w miarę normalnie Witchera? możesz chyba coś powiedzieć? :D
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 13:14   

Troche poszperalem i ciezko znalezc konkretne informacje o Aurora :)

Natomiast wiem juz, ze praktycznie od nowa zostala stworzona czesc odpowiedzialna za grafike, wykorzystuje oczywscie DirectX 9, wiec zeby sie w pelni cieszyc grafika, niezbedna bedzie karta graficzna obslugujaca DX9. Niewykluczone, ze bedzie wrecz wymagana, juz chyba od roku nie ma w sprzedazy kart graficznych nieobslugujacych DX9, a premiera gry jest przewidziana na poczatek przyszlego roku, wiec nie zdziwie sie, jesli bedzie dzialac tylko na kartach obslugujacych DX9. Ale oczywiscie moge sie mylic.

Ale karty graficzne spelniajace to wymaganie charakteryzuja sie dosc duza wydajnoscia (moze poza poczatkowymi konstrukcjami), wiec to nie powinien byc problem.

Czesc silnika odpowiedzialna za mechanike raczej nie bedzie miec wielkich wymagan, czyli sprzet na ktorym dzialalo NWN plus jakies 50% do 100% wiecej wydajnosci powinien dac rade. Ale oczywiscie tylko teoretyzuje.

Podejrzewam, ze procek na poziomie 2GHz, 512 RAM i karta graficzna obslugujaca DX9 to bardziej realne wymagania.
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 13:32   

Wystarczy :) Co do premiery - rok temu gadałem z programistą ( chyba :d ) CDProjektu - mówił ze Wither ma wyjść może na wakacje ale realnie to na święta :mrgreen:
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 13:41   

No polska wersja, wedle tego co wiem teraz, moze sie pojawic na przelomie tego i przyszlego roku. Ale to jeszcze daleko, rozne dziwa sie w tej branzy dzieja :D
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 13:52   

Ale ja mówiłęm o minionych świętach :D
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 13:56   

Aaa... A to wogole jakies info dziwne dostales :D
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Dunadan 
Abraham van Helsing


Posty: 10250
Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 17:57   

w końcu źródło pewne... ale mniejsza o to - wyjdzie to będzie. "Prey" miało wyjść w 1995 roku :D wyszło 11 lat później ( tzn. wyjdzie ), to i na Witchera poczekać można.
_________________
www.badelek.com

Luck yourself
 
 
Pako 
Adam Zamoyski


Posty: 10680
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 18:00   

A jak się Duke Nukem nowy pokaże, to bedzie coś :mrgreen:
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 25 Czerwca 2006, 18:49   

No wiedzmin pierwszy raz tez ladnych lat temu mial wyjsc, pamietam jeszcze w Gamblerze chyba reklamy informujace o rekrutacji do zespolu tworzacego wiedzmina. Wieleee lat temu to bylo :)
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Augustus 
Gollum

Posty: 15
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26 Czerwca 2006, 16:32   

Dużo sobie obiecywałem po tej grze (Night Watch nie Wiedźmin) a wyszła kicha. I pomyśleć że silnik Silent Storma otwierał przed twórcami tak ogromne możliwości, których nie wykorzystali nawet w 10 procentach :|
_________________
Afterfall www.afterfall.pl (dawna Burżuazja)
Lead designer, world designer, system designer

"Jeśli chcesz obczaić śpiewkę musisz rzucać uchem, coby cień rzeczy poznać"
 
 
Ixolite 
Admirał Zwiebellus


Posty: 6116
Skąd: oni wiedzieli?
Wysłany: 26 Czerwca 2006, 18:35   

No night watch tragiczny, duzo, duzo gorszy od Silent Storm niestety
_________________
Alchemia Słowa
Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group