Ulubione Filmy |
Autor |
Wiadomość |
Kruk Siwy
Wierny Legionista
Posty: 21973 Skąd: Szmulki
|
Wysłany: 3 Stycznia 2008, 16:00
|
|
|
Tyś Angelus, dama moja ulubiona, zaczyn myśli i piękna pani. Ale wampir z Ciebie jak ze mnie lewa noga biskupa.
I nie walić tu we mnie obrażaniem, bo się mogę nocnego moczenia nabawić. |
_________________ Tu leży pisarz nieznany.
Marzył, że dorówna tuzom.
Talent miał niespotykany
lecz pisał sobie, a muzom.
Agi |
|
|
|
|
banshee
Doktor Przybram
Posty: 5288 Skąd: ...
|
Wysłany: 3 Stycznia 2008, 16:02
|
|
|
Kruk Siwy napisał/a | Jest blog Kasiek, myślę że banshee, może go poczytać z przyjemnością. |
przeczytałam:)
Angelus, czekałam na Ciebie:)
Adashi napisał/a | A swoją drogą, ale dyskusja się wywiązała o wampirach, no no |
nieliczne z czego jestem dobra
Fidel-F2 napisał/a | wampiry to mi sie podobały w WH, niezłe holery były, w filmach zwykle blado wyglądają |
wh? |
|
|
|
|
Fidel-F2
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela
Posty: 37535 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 3 Stycznia 2008, 16:02
|
|
|
WarHammer Fantasy Role Play |
_________________ Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt! |
|
|
|
|
Rafał
.
Posty: 14552 Skąd: Że: Znowu:
|
Wysłany: 3 Stycznia 2008, 16:46
|
|
|
A ja tam sobie po raz 138 zapuszczę Rejs |
|
|
|
|
Fidel-F2
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela
Posty: 37535 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 3 Stycznia 2008, 17:06
|
|
|
i słusznie |
_________________ Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt! |
|
|
|
|
banshee
Doktor Przybram
Posty: 5288 Skąd: ...
|
Wysłany: 3 Stycznia 2008, 17:39
|
|
|
się zgodzę:) |
|
|
|
|
Angelus
Han Solo
Posty: 804 Skąd: z Germanii
|
Wysłany: 4 Stycznia 2008, 10:21
|
|
|
Kruk Siwy napisał/a | Tyś Angelus, dama moja ulubiona, zaczyn myśli i piękna pani. Ale wampir z Ciebie jak ze mnie lewa noga biskupa.
|
Ej no! Proszę mnie nie pozbawiać złudzeń bo będę miała problemy z tożsamością!
I na terapie przyjdzie mi chodzić... |
_________________ Nie wylewaj wacpan piwa.:) |
|
|
|
|
Adashi
Cyberpunk
Posty: 16753 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 20 Stycznia 2008, 11:37
|
|
|
LINK dla fanów Piratów z Karaibów... Jestem w szoku |
_________________ Wysłano z Atari |
|
|
|
|
Hubert
Wyduldas Napfluj
Posty: 7089 Skąd: Dziki Wschód - Białystok
|
Wysłany: 20 Stycznia 2008, 11:41
|
|
|
E, dziś wszyscy się czymś 'inspirują'. No i 'nasza' wersja brzmi lepiej |
|
|
|
|
Adashi
Cyberpunk
Posty: 16753 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 20 Stycznia 2008, 11:45
|
|
|
Rzecz gustu i nie nazwałbym tego inspiracją. Jaka nasza? Że niby Verbinski, no tak patriotyzm tłumaczy wszystko |
_________________ Wysłano z Atari |
|
|
|
|
Hubert
Wyduldas Napfluj
Posty: 7089 Skąd: Dziki Wschód - Białystok
|
Wysłany: 20 Stycznia 2008, 17:46
|
|
|
No dlatego wziąłem te wyrazu w cudzysłów (a raczej apostrofy, shiftu mi się wcisnąć nie chciało ). |
|
|
|
|
Iscariote
Wiedźmikołaj
Posty: 4787 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Stycznia 2008, 18:47
|
|
|
Łooo.. ale fajnie. Inspiracja prosto from Japan. Mówiłem już, że lubię Japonię? |
|
|
|
|
banshee
Doktor Przybram
Posty: 5288 Skąd: ...
|
Wysłany: 20 Stycznia 2008, 18:51
|
|
|
Iscariote, to widać |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 6 Lutego 2008, 23:53
|
|
|
A oto moja lista, zgrubsza podzielona na gatunki:
1. Western i przygodowe:
- jedna cała trylogia Sergia Leone: "Za garść dolarów", "Za kilka dolarów więcej" i Absolutnie mój najbardziej ulubiony film "Dobry, zły i brzydki"; i dwie pierwsze części drugiej trylogii: "Garść dynamitu" (edited) i "Dawno temu na dzikim zachodzie" (jeszcze raz dzięki za przypomnienie Fidel-F2);
- równiez z Eastwoodem :"Dwa muły dla siostry Sary", "Wyjęty spod prawa Josey Wales", "Niesamowity jeździec" i genialne "Bez przebaczenia";
- "Nazywają mnie Trinity" spaghetti-western z Budem Spencerem i Tarencem Hillem - tak, tak, wiem, że to film głupi jakich mało, ale niewiele jest filmów śmieszniejszych od tego, normalnie polewka na całego przez całe 109 minut;
- "Siedmiu wspaniałych",
- cykl przygód Indiany Jonesa,
- "Piraci" Polańskiego,
- "Karmazynowy Pirat" z Lancasterem.
2. Wojenne i wojenno-przygodowe:
- "Złoto dla zuchwałych",
- "Tylko dla orłów",
- "Działa Navarony",
- "Parszywa dwunastka",
- "Wzgórze Złamanych Serc",
- "Najdłuższy dzień" i "O jeden most za daleko",
- "Szeregowiec Ryan" (ale tylko za potwierdzony przez weterenów realizm, bo fabuła w sumie mało ciekawa),
- "Yamato" (jak wyżej).
3. Sensacja:
- cały cykl z Brudnym Harrym i "Wyzwanie" (oczywiście wszystko z Eastwoodem),
- "Porachunki" i "Przekręt" G. Ritchiego,
- "Święci z Bostonu" z kapitalnym Willemem Dafoe,
- "Subway" (mój drugi najbardziej ulubiony film - bo też nie lubię sejfów) i "Leon Zawodowiec" Luca Bessona,
- cykle "Szkalna pułapka" i "Zabójcza broń"
- "Ostatni sprawiedliwy" i "Ostatni skaut" z Willisem,
- "Zemsta" z Gibsonem.
- z cyklu o Bondzie "Licencja na zabijanie: i "The Living Daylights" z Timothy Daltonem oraz najnowsza część cyklu z Craigiem.
4. Komedia:
- "Człowiek, który wiedział za mało" (jeden z moich faworytów do tytułu najśmieszniejszego obcojęzycznego filmu ubiegłego stulecia),
- filmy Machulskiego (od Vabanku" do "Deja vu" włącznie),
- "Czacha dymi" - kolejny supergłupi film, ale za to niesamowicie zabawny, wg. mnie o wiele lepszy od wszystkich komedii z Laslie Nielsenem,
- "Żły Mikołaj" - takiego św. Mikołaja to ja rozumiem,
- kultowe filmy z Johnem Belushim, czyli "Animal House", "1941" i "Blues Brothers" - "wsyskie cy" na mojej liście "most-favorite"
- wszystko Latającego Cyrku i jego członków,a więc także "Rybka zwana Wandą" i "Lemur zwany Rollo",
- serial "Allo, Allo",
- serial "Czarna żmija",
- 3 x Szrek.
5. Fantasy, SF, P-A i horror:
- "Willow" ze świetną rolą Vala Kilmera, mój trzeci najbardziej ulubiony film,
- cykl o Conanie i "Czerwona Sonja" z Arnim,
- "Księga umarłych 3: Armia ciemności" - następny z mojej listy "most-favorite".
- "Nieśmiertelny" część pierwsza,
- "Star Wars" części 4-6,
- "Terminator 2",
- "Pamięć absolutna",
- "Blade runner",
- "Le Derniers combat" - P-A na scenariuszu Luca Bessona, najlepiej zagrany przez całość ekipy aktorskiej film jaki znam - kolejny z moich najbardziej ulubionych filmów,
- cykl o Mad Maxie, z czego druga część trafiła na moją listę "most-favorite",
- nowa wersja serialu "BattleStar Galactica",
- "Hydrozagadka" - polska klasyka,
- "Dracula" z 1979 roku z Frankiem Langellą w roli głównej - o wiele bardziej klimatyczny film od ekranizacji Coppoli,
- "Taniec wampirów" Polańskiego,
- cykl filmów i seriali "Ghost in the Shell",
- "Appleseed",
- "Gundam Wing",
- "Final Fantasy" z 2001 roku.
6. Kino samurajsko-japońskie:
- cykl o Musashim z Toshiro Mifune - absolutna klasyka gatunku,
- filmy Kurosawy, ze szczególnym uwzględnieniem: dylogii "Yojimbo" i "Tsubaki Sanjuro", "Ukrytej fortecy", "Siedmiu samurajów" i nakręconego w hołdzie dla Kurosawy i opartego na jego scenariuszu "Ame Agaru".
- "Zatoichi" z 2003 roku z Takeshim Kitano.
7. Inne:
- "Honkytonk Man" - melodramat z Eastwoodem, zawsze ryczę jak oglądam,
- "Stalker" - przykład, jak można zrobić ciekawe s-f bez żadnych efektów specjalnych,
- filmy dokumentalne z Terrym Jonesem: cykle "Medieval Lives", Crusades", "Ancient Inventions" i "Barbarians" oraz pojedyncze takie jak "The story of 1" - on również są na mojej liście "most-favorite".
- wszystko z Jackie Chanem, a zwłaszcza filmy z wytwórni "Golden Harvest", bo są kręcone na wesoło, a Jackie jako aktor zawsze sam gra najtrudniejsze sceny i w ogóle jest to mój idol.
Jeśli czegoś zapomniałem to dopiszę później...
Edit:
dopisuję jeszcze "Trainspotting". Zaprawdę powiadam Wam, skleroza nic a nic nie boli... |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
Ostatnio zmieniony przez ilcattivo13 8 Lutego 2008, 11:48, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Fidel-F2
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela
Posty: 37535 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 7 Lutego 2008, 00:14
|
|
|
ilcattivo13, jesli lubisz Sergio Leone to dziwi mnie brak w zestawie "Garści dynamitu", jesli nie oglądałeś, to szczerze polecam |
_________________ Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt! |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 7 Lutego 2008, 00:31
|
|
|
Fidel-F2 "śkleroza nie boli", o "Dawno temu na dzikim zachodzie" też zapomniałem.
ale zaraz poprawię |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
Iscariote
Wiedźmikołaj
Posty: 4787 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lutego 2008, 14:48
|
|
|
ilcattivo13 ma na liście sporo filmów, które lubię. Sporo sporo.
Ostatnio do moich ulubionych filmów dołączyły filmy Kitano (Battle Royal, Zatoichi, Brother) i filmy Jabłka Adama (Adams Aebler) i 21 Gramów |
|
|
|
|
Fidel-F2
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela
Posty: 37535 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 8 Lutego 2008, 11:40
|
|
|
ilcattivo13, z penoscią nie znam 'Za garść dynamitu' |
_________________ Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt! |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 8 Lutego 2008, 11:47
|
|
|
Fidel-F2, to dlatego ,ze nie oglądasz filmów w angielskojęzycznej wersji, a potem nie tłumaczysz sam tytułów na polski. W tym konkretnym przypadku sugerowałem się tytułem "Za garść dolarów".
A listę zaraz poprawię. |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
Hubert
Wyduldas Napfluj
Posty: 7089 Skąd: Dziki Wschód - Białystok
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 19:55
|
|
|
Adashi napisał/a | LINK dla fanów Piratów z Karaibów... Jestem w szoku |
A ten azjatycki film jako żywo zżyna motyw muzyczny z Króla Lwa 2*
*Przypomnę, że wyszedł w 1998. |
|
|
|
|
Adashi
Cyberpunk
Posty: 16753 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:30
|
|
|
Nie mówię, że nie... nie widziałem Króla Lwa 2 |
_________________ Wysłano z Atari |
|
|
|
|
banshee
Doktor Przybram
Posty: 5288 Skąd: ...
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:42
|
|
|
znaczy, nie jestem sama |
|
|
|
|
Martva
Kylo Ren
Posty: 30898 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:45
|
|
|
Nie widziałam dwójki, za to trójkę tak. Słabizna, ale z progejowskim przesłaniem |
_________________ Potem poszłyśmy do robaków, które wiły się i kłębiły w suchej czerwonej glebie. Przewracały błoto i uśmiechały się w swój robaczy sposób, białe, tłuste i bezokie.
-Myślimy, ze słuszne jest i właściwe dla dziewczyny, by umarła. Dziewczyny muszą umierać, jeśli robaki mają jeść, jest w najwyższym stopniu słuszne, aby robaki jadły.
skarby
szorty |
Ostatnio zmieniony przez Martva 24 Lutego 2008, 20:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Taselchof
Yans
Posty: 2182 Skąd: Ćwierkacz
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:45
|
|
|
a ja widziałem i mi się nie podobał |
_________________ Gdybym nie wiedział że to głupota pomyślałbym że to prowokacja... |
|
|
|
|
Adashi
Cyberpunk
Posty: 16753 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:47
|
|
|
Martva napisał/a | Nie widziałam dwójki, za to trojkę tak. Słabizna z progejowskim przesłaniem |
U Disney'a? |
_________________ Wysłano z Atari |
|
|
|
|
Taselchof
Yans
Posty: 2182 Skąd: Ćwierkacz
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:50
|
|
|
surykatka z guźcem same gejowskie tematy tam |
_________________ Gdybym nie wiedział że to głupota pomyślałbym że to prowokacja... |
|
|
|
|
Martva
Kylo Ren
Posty: 30898 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:53
|
|
|
Adashi napisał/a | :shock: U Disney'a? |
Nie powiem że nie byłam zdziwiona |
_________________ Potem poszłyśmy do robaków, które wiły się i kłębiły w suchej czerwonej glebie. Przewracały błoto i uśmiechały się w swój robaczy sposób, białe, tłuste i bezokie.
-Myślimy, ze słuszne jest i właściwe dla dziewczyny, by umarła. Dziewczyny muszą umierać, jeśli robaki mają jeść, jest w najwyższym stopniu słuszne, aby robaki jadły.
skarby
szorty |
|
|
|
|
Adashi
Cyberpunk
Posty: 16753 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 20:57
|
|
|
Aaa... pamiętam tego posta
No cóż, świat się zmienia. |
_________________ Wysłano z Atari |
|
|
|
|
Godzilla
kocia mama
Posty: 14145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lutego 2008, 22:32
|
|
|
Jakby Disney zobaczył, co teraz produkuje jego wytwórnia, w grobie by się przewrócił. I to nie jeden raz. Można by nawet pomyśleć o wykorzystaniu jego energii obrotowej celem pozyskiwania prądu. |
_________________ Blog
Kedileri çok seviyorum |
|
|
|
|
Hubert
Wyduldas Napfluj
Posty: 7089 Skąd: Dziki Wschód - Białystok
|
Wysłany: 25 Lutego 2008, 08:37
|
|
|
Adashi napisał/a | Martva napisał/a | Nie widziałam dwójki, za to trojkę tak. Słabizna z progejowskim przesłaniem |
U Disney'a? |
W pewnym momencie to nawet trójkąt był
A Król Lew 2 jest duuuużo lepszy od trójki, którą koncertowo spartaczono. I ten sam reżyser miał ponoć brać się za Toy Story 3. |
|
|
|
|
|