To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Park marzeń [gry] - Diablo III

gorbash - 14 Wrzeœśnia 2012, 09:23

Dziękuję.
Homer - 14 Wrzeœśnia 2012, 17:44

Są już nieśmiałe zapowiedzi kolejnego patcha. A w nim m.in. kolejny nerf potworów (bo jak inaczej nazwać zmniejszenie konieczności używania umiejętności ochronnych), a także wprowadzenie wersji "uber" bossów (o ile wcześniej złoży się jakąś machinę) i dodanie komendy na ręczne ustalanie siły potworów (na ilu graczy mają być silni) - czyli adaptacja funkcji z D2.

Loot chyba sporo przycięli, takie moje wrażenie. Po początkowym hurraoptymiźmie, teraz regularna posucha. Tak sobie myślę, że cichaczem obniżyli wartość po to, żeby Ci z 300%MF nie ciągneli regularnie dobrego dropa, a w związku z tym tacy, którym nie chce się orać poziomów mistrzowskich (ja mam bodajże 8 ) i operują na ~MF100% nie znajdą nic. Chyba, że takim fuksem jak mojo, które mnie wypadło po 10 minutach w grze. Ale to było tuż po wprowadzeniu patcha - wtedy różnica w wypadających przedmiotach była zauważalna i aż się chciało orać, znając ceny AH tego co leci. Na denominacji AH też skorzystałem, obkupiłem się za 4mln w różdżkę (wreszcie) ponad 1100 oraz w mocne źródło. Mój toporek prawie 1100 sprzedałem za 1,4mln. Dla porównania miesiąc temu kupiłem go za 8mln.

Jeśli utrzymają taką rotacje gra będzie ciągle grywalna. Bo zawsze znajdzie się "coś lepszego" co można opchnąć osobom, które chcą mieć najlepsze możliwe przedmioty i wydają na to pieniążki. Zawsze też będzie można znaleźć coś dla siebie. Jak na normalnym rynku, lepiej jeździć na niskim high-endzie, prawdziwy high-end od razu sprzedawać, a gdy tylko tanieje kupować go z powrotem, sprzedając sprzęt obecny, który w tym momencie staje się średniakiem.

Homer - 22 Wrzeœśnia 2012, 12:16

Patch notes 1.0.5
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237

Kolejne świetne zmiany! Poza tym, o czym już wspominałem, kolejne poprawienie dropa (teraz lepsze skrzynki i eventy zapewniają MF). I dużo różnych ciekawszych zmian typu informacja i oznaczenie legendarów na minimapie (teraz łatwo przegapić), trzymanie warunków przeszukiwania podczas przełączania między AH i RMAH (irytowało strasznie), lekki boost sojuszników i inne...

Uberpotwory będą mieć inny wygląd. :wink:
Znowu się będzie chciało troszkę mocniej pograć :D .

Ozzborn - 22 Wrzeœśnia 2012, 16:20

A wiadomo kiedy wchodzi? Bardzo mi się podoba to ustawianie siły potworów, szczególnie jak chce dogonić poziomem znajomych z którymi gram :)
Homer - 23 Wrzeœśnia 2012, 10:16

Dopiero testowanie rozpoczną, ale w tym roku powinien być.
Homer - 18 Października 2012, 00:46

Patch 1.05 już jest! Więc jeśli chcecie coś wydropić, póki znów dropu nie utną to w najbliższych dniach ;) .
Hubert - 7 Listopada 2012, 12:29

A ja mam pytanie. Czy po tych wszystkich patchach, poprawkach... czy warto sięgnąć po Diabełka czy lepiej trochę poczekać jeszcze, do np. dodatku?
Agi - 7 Listopada 2012, 12:33

Dobre pytanie, bo ja jeszcze się nie zdecydowałam na zakup. Też czekam, aż poprawią kompleksowo
mesiash - 7 Listopada 2012, 13:06

gra jest przyjemna, ale dużo jej brakuje do klimatu Diablo 2. Moim osobistym zdaniem żaden patch nie zmieni multiplayera, który po prostu jest beznadziejny tutaj, i nikt mnie nie przekona do niego. Tak samo system biegania po krainie (że np. nie można sobie zrobić boss-runa).

Ale patche przynajmniej sprawiły że granie samemu sobie jest fajne, tylko czy naprawdę tego się spodziewamy po tej grze? Jeśli tak, to warto. Ja bym poczekał na dodatek, ale w planach wydawniczych blizzarda jest planowany dopiero na 2013Q2, z tym że samo D3 miało półroczny poślizg wg tego planu.

Homer - 7 Listopada 2012, 13:22

Nie rozumiem pytań szczerze powiedziawszy. Warto było sięgnąć od razu. Jeśli się lubi tego typu rozrywkę. To co szwankowało na początku to "end game" - dla tych co grę przeszli i chcą więcej, mocniej, lepiej (czyli o osobach 50-100h +). Nie każdy ma tyle czasu. W D2 grałem tylko w singla, podobało się, przeszedłem, odłożyłem na półkę. Po jakimś czasie dobijałem postać wyżej. D3 ma dużo lepszy klimat.

mesiash jakieś herezje wpisuje. Ostatni patch zdecydowanie bardziej wpłynął na multiplayera niż singla. Każdego bossa możesz sobie wystawić na run w każdej chwili. Infernalna Machina to dedykowany run na uberbossy. Na wyższych poziomach (teraz mamy SP 1-10) nie da się ich za bardzo solować i to jest właśnie event pod multi. Zatem nie za bardzo rozumiem, o co Ci tutaj chodzi.

Tak po prawdzie to nie wiem czego się spodziewacie po tej grze. To jest h&s. :) Na czym ma polegać poprawianie kompleksowo?

Agi - 7 Listopada 2012, 13:35

Homer napisał/a
Na czym ma polegać poprawianie kompleksowo?

Na wprowadzeniu wszystkich zamierzonych poprawek. Ja gram tylko solo, najchętniej grałabym bez sieci.

Homer - 7 Listopada 2012, 13:44

Agi, ale D2 poprawiano ciągle i ciągle i ciągle i ciągle, zapewne wielokrotnie po tym gdy już odłożyłaś je na półkę... i teraz również to robią tylko w mniejszym zakresie.
(cytując newsa:
Tych, którzy ciągle męczą stare, dobre Diablo II z pewnością ucieszy wiadomość, że Blizzard pyta ich o jedną, najważniejszą zmianę, której oczekują od patcha 1,13.

17 czerwca 2008 roku - Blizzard wydaje patcha 1,12a do gry Diablo II. 28 czerwca 2008 roku - Blizzard zapowiada grę Diablo III. Czy prace nad sequelem oznaczają koniec wsparcia dla dwójki? Nie, oczywiście że nie. Zamieć właśnie poprosiła o pomysły na zawartość patcha 1,13, który pojawi się w (bliżej nieokreślonej) przyszłości.
)

To nie było tak, że gra wyszła bez elementu, na który trzeba czekać (poza RMAH, który już jest). (Przykład W2 wyszedł bez obsługi rozdzielczości formatu 4:3, DA2 wyszedł bez paczki z hi-res tapetami). Jedynym zapowiadanym elementem jest PvP, ale to może się pojawić dopiero z dodatkiem. Zresztą to gra w grze, z singlem nie ma nic wspólnego.

Nie ma żadnych zamierzanych poprawek do singla już, a te co będą to poprawki do endgame'u. Czyli nawet jeśli Diablo kupisz to nim będą Cię one obchodzić, przejdziesz go kilkakrotnie i odłożysz na półkę. Jeśli Cię interesuje singiel możesz smiało zaopatrywać się już. Loot został poprawiony, a o to chodziło na samym początku. Żadne inne zmiany tej części gry dotyczyć nie będą w stopniu tak znaczącym by było na co czekać.

Agi - 7 Listopada 2012, 13:56

Dziękuję Homerze, zacznę zbierać kasę na zakup.
mesiash - 7 Listopada 2012, 14:36

Homer, chodziło mi o limit graczy i o niemożność grania ze znajomymi, będącymi w innych aktach w jednej grze, praktycznie nie istnieje rynek handlu przedmiotami, czyli handlując między graczami zawsze 15% dopłacasz niepotrzebnie

No i fakt że jest milion zabezpieczeń a i tak sklepy cały czas spamują.

Homer - 7 Listopada 2012, 16:42

Ale czy mus gry w jednym akcie to naprawdę aż taki czynnik dyskwalifikujący? Zwłaszcza jeśli przełączenie się między aktami drużyną zajmuje trzy kliknięcia?

Co do rynku - na chatach, forach i allegro są odpowiednie zakładki. A mnie AH i RMAH bardzo ułatwia sprawę. 15% to naprawdę nic w porównaniu z okazjami, które możesz wyhaczyć BCM. A swój przedmiot możesz sprzedać od razu. Ja to "15%" widzę tylko na papierze bo w rzeczywistości jestem do przodu i na AH i na RMAH. Ale wiem na pewno, że są aukcje na allegro i przez fora również prowadzone.

W każdym razie, mimo wad, tak skrajnej oceny jak "beznadziejność" na pewno bym nie wystawił. :wink: Ostatnio zacząłem ubery z tankiem wybijać i powiem Ci - miodnie.

Memento - 10 Stycznia 2013, 22:32

W końcu mam w końcu gram! :mrgreen: Na razie witch doctor dzielnie pomaga w radosnej rozpierdusze w pojedynkę i wsiąkaniu w (teraz odrobinę za kolorowy jak dla mnie) świat Sanktuarium. A po ukończeniu gry na poziomie normalnym przyjdzie czas na szukanie dobrego loota i craftowanie. ;P:
Homer - 18 Lutego 2013, 20:09

Nowy Patch nadszedł, a w nim m.in.:

- Duży Boost do expa.
- Nowy komplet archonckich przedmiotów do złożenia.
- Przenoszenie MF między aktami.
- Brewling - naparzanie PvP bez konsekwencji...

i jak po kazdym patchu ukryty olbrzymi loot, przez parę dni poleci pewno wszystko co najlepsze, a potem znów nadejdzie posucha i RMAH only.

Homer - 26 Marca 2014, 16:54

Od wczoraj bawię się dodatkiem...

Piąty Akt jest dużo bardziej klimatyczny niźli cała trójka... Maltael to dopiero boss, a nie jakieś wychudzone Diablo... Świetnie im to wyszło...

Tylko już nic nie zarobię :) .


Dopisek:
Przed dodatkiem wyszedł patch, który mocno zmienił loot i wygląd gry. Razem z dodatkiem weszły tryby przygodowe i większy endgame. I szósta klasa - krzyżowiec.

gorbash - 26 Marca 2014, 18:27

Długi ten nowy akt?
Homer - 26 Marca 2014, 21:13

Odpowiedni poziom trudności i 15h zejdzie przy pełnej eksploracji każdej mapy (mnie do 20h dobiło i jestem przy Maltaelu, pomyśle nad nim jutro).

Przy czym nie da się wszystkiego zrobić jednym przejściem, bo się nie wylosuje...

Za to potem jest endgame z trybem przygodowym, zleceniami, nowymi machinami i szczelinami nefalemów... zdecydowanie jest w czym utopić czas....

gorbash - 26 Marca 2014, 21:59

Pograłem chwilę (bez dodatku). Postacią którą wcześniej szedłem jak burza, teraz nie dawałem rady. Porzeźbiłem może 10 minut i taki sprzęt mi wypadł że dps mi wzrósł 3 razy dosłownie! I wypadło mi legendary jakieś dla mnie (pierwszy raz!!). Czyli stary sprzęt można wyrzucić i grać od nowa :)
Homer - 26 Marca 2014, 23:37

To jest wlasnie Loot 2.0 po wprowadzeniu patcha miesiac temu... Pozmienialy sie tez umiejetnosci i mechanika troche... temu pewno nie dawales rady...
mesiash - 27 Marca 2014, 10:35

Hmm, przejście 5 aktu w becie zajmowało do 3h, i to eksplorując wszystko co się dało, chociaż nie było samego Maltaela, bo to miała być niespodzianka dla wszystkich, ale nie sądzę, że zabicie go zajmuje aż tyle czasu ;)
Homer - 27 Marca 2014, 16:19

Niemożliwe... chyba, że koksem na niskim poziomie trudności.

Grywam trochę w zlecenia i szczeliny nefalemów... fajnie jest. Niedługo ruszę kolejna postacią na Maltaela. a jeszcze nowa machina do ułożenia... zylion przedmiotów... Krzyżowiec nie ruszony...

mesiash - 27 Marca 2014, 16:39

Może przesadziłem z tą eksploracją, bo rzeczywiście 5 akt poznałem głównie dzięki "zleceniom" (jak ja nie lubię innych wersji językowych niż oryginalna), ale wiem, że pierwszy raz rzeczywiście zajął mi dużo więcej czasu niż następne. No i loot na początku w becie był dużo mocniejszy, więc też niespecjalnie czułem opór.
Memphis - 4 Kwietnia 2014, 07:28

A ja dopiero przy okazji premiery dodatku zakupiłem podstawkę :) Fajnie się gra póki co.
Na pewno zabawa ciekawsza niż w Diablo 2. Jednak mogliby jakiś handelek wprowadzić :P Trochę też brakuje mi runek i słów runiczych :(

gorbash - 4 Kwietnia 2014, 13:11

Dla mnie rewelacją jest nowy tryb - jak Napalm Death, krótko i na temat. Crusadera właściwie tylko na nim robię.
Ozzborn - 5 Kwietnia 2014, 03:27

Ja jeszcze nie mam dodatku, ale odpaliłem nowego pacza i w ogóle, kurde jakby inna gra! Grywalność + milion! Żeby tak mieć tę stówkę wolną na dodatek :P
Agi - 23 Stycznia 2015, 00:07

Wreszcie zainstalowałam i zaczęłam grać.
Dziwne trochę, ale może się przyzwyczaję.

konopia - 23 Stycznia 2015, 10:48

W dobrym momencie rozpoczynasz grę.
Na samym początku ta była masakra.
Grałem zaraz po premierze,jeszcze działały sklepy i nic nie chciało wypadać z zabitych wrogów.
Kto miał kasę to miał sprzęt, można na aukcjach było kupować sprzęt za prawdziwe pieniądze.
Zagrałem jeszcze raz, ze 3 miesiące temu, i to była zupełnie inna gra, po poprawkach, lepszym dobrze poziomu przeciwników, więcej porządnych przedmiotów wypada.
Sklepy zabijały ta grę.

Szkoda, że w dalszy ciągu gra wymaga połączenia z netem (nawet przy singlu), na konsolach już nie ma tego wymogu.

Jaką postacią grasz?
Najłatwiej chyba jest grac jak zwykle czarownikiem.
Warto sobie podbić poziom trudności, jest do dostępne po awansowaniu postaci na któryś tam poziom, szybciej rośnie doświadczenie, lepsze przedmioty wypadają.



Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group