Mechaniczna pomarańcza [film] - Ulubione Filmy
jewgienij - 10 Czerwca 2009, 19:20
O, zapomniałem o Siedem.
Podziemny Krąg fajny, ale biją się tam po hollywoodzku, a film niehollywoodzki. Straszna ściema, brakuje tylko muzyki w tle
Stormbringer - 10 Czerwca 2009, 22:19
A mnie "Skazani na Shawshank" uciekli.
jewgienij, z głosowaniem szortowym na razie się wstrzymuję.
jewgienij napisał/a | -Amadeusz |
Arcydzieło.
snkkrk - 19 Czerwca 2009, 22:28
Braveheart
Leon zawodowiec
10000 bc
Kiler
Jak rozpętałem 2 wojne światową
make8 - 3 Lipca 2009, 11:03
Gwiezdne wrota
Piaty element
Złoto dla zuchwałych
Dobry, zły i brzydki
Fidel-F2 - 3 Lipca 2009, 12:34
make8 napisał/a | Gwiezdne wrota |
Agi - 3 Lipca 2009, 12:37
Fidel-F2, i co w tym śmiesznego?
Fidel-F2 - 3 Lipca 2009, 12:38
mnie bawi
Agi - 3 Lipca 2009, 12:41
Dlaczego cudzy gust miałby być zgodny z Twoim? Poza tym piszemy tu o ulubionych, a nie o najlepszych filmach. Nie wyśmiewaj się z Kolegi.
Fidel-F2 - 3 Lipca 2009, 12:42
ok na razie nie będę
Ozzborn - 3 Lipca 2009, 13:02
Gwiezdne wrota dobre są, ja skończyłem na tvnie czyli bodaj 4 sezonie, ale braciak i staruszek katują dalej do 10 czy tam której serii i Atlantis też. Ja jakoś jeszcze się nie zebrałem na odwagę, ale jak skończę 5 serię Hałsa to kto wie
Dunadan - 3 Lipca 2009, 13:09
Ja SG obejrzałem WSZYSTKIE. Kiczowate jak cholera, ale ma swój urok
Ziemniak - 3 Lipca 2009, 13:11
Dunadan, mnie rozczarowały tylko dwa filmy kończące, teraz czekam na premierę Universe.
Dunadan - 3 Lipca 2009, 13:23
Ziemniak, mówisz serio? tzn. OK, rozumiem że ci się podobało, mnie w sumie też ale musisz przyznać ze miejscami to potworny kicz. Ale podobało mi się to że twórcy jednocześnie potrafili śmiać się z samych siebie co do filmów pełnometrażowych - szkoda że to w sumie filmy tylko dla fanów serialu :-/
Ziemniak - 3 Lipca 2009, 13:31
Dunadan napisał/a | musisz przyznać ze miejscami to potworny kicz. |
Zgadzam się, ale mimo wszystko trzymało to jakiś poziom, pasowało mi też poczucie humoru twórców (odcinki 100 i 200 wymiatały ).
Fidel-F2 - 4 Lipca 2009, 09:33
Dziś w TVN o 21 bedzie Doskonały świat z Costnerem i Eastwoodem. Szczerze polecam, naprawdę kawał fajnego kina.
Dabliu - 4 Lipca 2009, 10:12
snkkrk napisał/a | 10000 bc |
Ale tak serio serio? Bo ja widziałem ten film i wprost nie mogę uwierzyć, że komukolwiek mógł się on podobać... Wydaje mi się wręcz, że to jeden z najgorszych filmów, jakie w życiu widziałem. Gdzieś tak na poziomie D-wars.
elfka - 4 Lipca 2009, 10:55
SG1 i Atlantis też uwielbiam
Obejrzałam całe 10 sezonów SG1, teraz jestem jakoś w połowie drugiego Atlantis.
Ma ich być pięć - mam nadzieję, że Sci Fi nie da ciała i dadzą bez jakichś kosmicznych przerw całość.
Hałsa też uwielbiam.
Horrory tak, ale nie wszystkie, King na pierwszym miejscu.
Natomist BattleStar Galactica, Ucieczka w kosmos nie kręcą mnie w ogóle.
Lubie jeszcze od czasu do czasu zerknąć na seriale typu Painkiller Jane, CSI (najlepsze Miami potem NY), i takie w klimacie zjawisk paranormalnych - jest kilka na Sci Fi.
Kurde, serialowe zwierze jestem
Dabliu - 4 Lipca 2009, 12:11
elfka napisał/a | Natomist BattleStar Galactica, Ucieczka w kosmos nie kręcą mnie w ogóle. |
No to mamy zupełnie na odwrót. Zwłaszcza BSG to IMHO arcydzieło. Z kolei Farscape jest świetnie zrobiony. SG wydaje mi się takim z kolei odległym kuzynem Xeny, czy inszych nudziarstw
elfka napisał/a | Lubie jeszcze od czasu do czasu zerknąć na seriale typu Painkiller Jane, CSI (najlepsze Miami potem NY), i takie w klimacie zjawisk paranormalnych - jest kilka na Sci Fi.
Kurde, serialowe zwierze jestem |
IMHO najlepsze seriale (moje ulubione) produkuje HBO: Carnivale, Rome, The Wire, Deadwood, True Blood itd.
Sandman - 4 Lipca 2009, 13:20
True Blood to małe arcydzieło dla mnie, szkoda, że pierwszys ezon był tak krótki.
Dabliu - 4 Lipca 2009, 14:26
Sandman napisał/a | True Blood to małe arcydzieło dla mnie |
To fakt, chociaż i tak uważam ten serial za najgorszy spośród tych wymienionych przeze mnie.
Agi - 4 Lipca 2009, 17:23
Fidel-F2 napisał/a | Dziś w TVN o 21 bedzie Doskonały świat z Costnerem i Eastwoodem. Szczerze polecam, naprawdę kawał fajnego kina. |
Oglądałam już ze trzy razy i zawsze miałam oczy mokre w finale.
elfka - 4 Lipca 2009, 17:40
Dabliu napisał/a | IMHO najlepsze seriale (moje ulubione) produkuje HBO: Carnivale, Rome, The Wire, Deadwood, True Blood itd. |
Trza jeszcze mieć ejczbioł
Bo generalnie nie wiem o czym Ty do mnie...
Ozzborn - 6 Lipca 2009, 15:23
Skąd ta pewność, że do Ciebie?
make8 - 10 Lipca 2009, 10:48
Pytanie do Fidel-F2.
Co Cię bawi konkretnie? Pytam wiedziony ciekawością, nie chęcią kłótni. Mając cichą nadzieje na merytoryczną dyskusję.
Fidel-F2 - 10 Lipca 2009, 11:08
make8, Gwiezdne wrota to polukrowana, bezsensowna chała, jakoś tak mam, że pozbawione logiki błyskotki trudno mi uznac, za dobre filmy, w efekcie mam dysonas gdy dla kogos kiepski film jest filmem ulubionym, ów dysonans jest źródłem ubawu
NURS - 10 Lipca 2009, 12:48
Fidel, nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi. Napisz, co cię bawi, co lubisz oglądać, zamiast po raz koleny jechać po gustach innych osób. Bądź twardy, nie miętki.
Rafał - 10 Lipca 2009, 12:49
No co ty, jeszcze kto by wyśmiał, albo co
Fidel-F2 - 10 Lipca 2009, 13:24
make8 napisał/a | Co Cię bawi konkretnie? | NURS napisał/a | Fidel, nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi. | Fidel napisał/a | dysonans jest źródłem ubawu |
make8 - 16 Lipca 2009, 10:10
W sumie zgadzam się z Fidelem. Z zastrzeżeniem iż:
a)Lubię to oglądać (SG 1, seria Atlantis), choć czasem mam większy dysonans niż ty, gdyż za każdym razem ma przed oczami wszystkie błędy i zawsze pobudza to moją wyobraźnię do wymyślenia alternatywnej wersji -jeden z powodów dlaczego to lubię.
b)Moja fascynacja SG to wynik pierwszego filmu i o nim pisałem jako o ulubionym.
c)Twoje obiekcje są ociupinkę śmieszne. Nie wspominałem że to dobry film. A ludzie mogą lubić błyskotki, logika cierpi, ale milczy.
dalambert - 16 Lipca 2009, 10:13
make8 napisał/a | Mając cichą nadzieje na merytoryczną dyskusję. |
naiwny, oj naiwny
|
|
|