Park marzeń [gry] - Nadchodzą... czyli na co czekamy? 
						
												 Dunadan - 10 Października 2014, 12:47
 
 | Homer napisał/a |  | Ethan Carter -- klimatyczny, ale krótki... gra ciekawa, ale trochę niedorobiona... inna...  |   
 
Mnie bardzo zainteresowała, to będzie moja następna gra. Póki co zacząłem Alien: Isolation - sam początek a już wbiła mnie w ziemię   
												 Dunadan - 13 Listopada 2014, 07:26
  Ja pierniczę:
 
https://www.youtube.com/watch?v=RkacZnShxY4
 
 
Akcja lepsza jak w CoDach i BFach tyle że... tu NIC nie jest oskryptowane   
												 ketyow - 12 Stycznia 2015, 10:03
  To kiedyś musiało nastąpić, czyli fani przepisują całego Morrowinda na silnik Skyrima.
 
http://hcgamer.pl/kilka-k...morrowind-36614
												 thinspoon - 12 Stycznia 2015, 10:07
  Może wreszcie skończę Morrowinda   
												 Melfka - 14 Stycznia 2015, 11:08
  Kickstarter Shadowrun: Hong Kong 
 
Moja reakcja była następująca:             
 
Zwłaszcza, że ostatnio chodziła mi po głowie historia osadzona w Hong Kongu właśnie w klimatach Shadowruna.
 
 
Edit: Poprawiłam link.
												 ilcattivo13 - 16 Stycznia 2015, 23:02
  Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca.
												 thinspoon - 17 Stycznia 2015, 09:43
  Melfka już tu zachwalała. Ja mam na tapecie, zaraz po X-Comie.
												 Melfka - 17 Stycznia 2015, 14:27
 
 | ilcattivo13 napisał/a |  | Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca. |   
 
Dodatek duuuużo lepszy: mniej liniowy i dużo ciekawsza historia, w tym ciekawsze dylematy co zrobić. Nieco więcej swobody (i nie zdarza się już, że brakuje Ci kasy i nie możesz wynając runnera). Mechanika chyba taka sama, albo przynajmniej bardzo podobna.
 
Grałam w dodatek zanim był standalonem - i ponoć jeszcze go trochę ulepszyli, więc jeśli w grach szukasz interesujących historii i postaci, to polecam.  W moim odczuciu w porównaniu z "Dragonfall" (dodatek/standalone) to "Shadowrun: Returns" (druga część) jest tylko takim niedorobionym tutorialem   . Powiem tak: pierwsza część pozostawiła po sobie spory, podszyty lekkim rozczarowaniem niedosyt, natomiast druga część pozostawiła poczucie satysfakcji i ochotę na jeszcze. Więc ja na "Hong Kong" czekam i projekt wesprę, jak tylko przyjdzie wypłata   .
 
 
Z drugiej strony - może Ci po prostu nie podchodzić ten typ gier i wtedy nie ma co zachwalać   . Bo "Dragonfall" jest w klimacie i mechanice podobny.
												 ilcattivo13 - 18 Stycznia 2015, 19:35
  Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki     W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła. 
 
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall  
												 Melfka - 19 Stycznia 2015, 11:38
 
 | Cytat |  Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki    W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
 
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall    |   
 
Nie ma za co. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz   .
												 thinspoon - 19 Stycznia 2015, 11:45
  ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie?   
												 Melfka - 19 Stycznia 2015, 12:17
 
 | thinspoon napisał/a |  ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie?    |   
 
Są osłony i są punkty akcji (zaczyna się od dwóch, ale są sposoby na zwiększenie lub zmniejszenie tej liczby). Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe).
												 thinspoon - 19 Stycznia 2015, 14:22
 
 | Melfka napisał/a |  |  Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe). |   
 
 
Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności.
												 Melfka - 19 Stycznia 2015, 16:08
 
 | thinspoon napisał/a |  | Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności. |   
 
Aż tak bardzo się nie wgryzałam   . W stare X-comy grałam jakieś 15 lat temu, a "nowy" (albo prawie nowy, bo chyba kolejna część już wyszła?) na konsolę    czeka na swoją kolej.
												 ilcattivo13 - 19 Stycznia 2015, 21:30
 
 | thinspoon napisał/a |  ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie?     |   
 
 
Nigdy moja żadna postać nie miała mniej niż trzy. A mój super-dupe-komandoso-haker mniej niż cztery     Pod tym względem X-COM do pięt powrotowi Shadowruna nie dorasta. Można było kombinować z dronami, umiejętnościami, a w podstawce X-COMa figa. 
 
 
Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp.
												 Melfka - 19 Stycznia 2015, 23:31
 
 | ilcattivo13 napisał/a |  | Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp. |   
 
Nie wygląda strasznie pikselowato    (albo już mi się wzrok rozmywa po całym dniu przed ekranem). Dzięki, wrzuciłam sobie do wishlist na GoG i wezmę pod uwagę następnym razem, gdy odczuję kobiecą potrzebę zakupów.
												 ilcattivo13 - 24 Stycznia 2015, 09:26
  Prociem bałdzo  
												 Matrim - 27 Stycznia 2015, 15:20
 
 | ilcattivo13 napisał/a |  | więc lepiej postaw na Xenonauts |   
 
Nie stawiaj. Ta gra jest zła. ZUA. OKROOTNA. Przy niej czuję się jakbym znów miał dwanaście lat... I tylko jeszcze jedna tura, tylko jeszcze jeden zrzut, jeszcze jeden wynalazek dociągnę... Ta gra zatruła mi ostatni tydzień. ZUAAAaaa...
												 ketyow - 27 Stycznia 2015, 15:52
  Zastanawiam się czy nie zamknąć tego tematu do chwili aż skończę pisać pracę dyplomową   
												 Matrim - 27 Stycznia 2015, 16:15
  Dyplomowa, phi... ketyow, ja na sobotę muszę zrobić taki wyrąbisty projekt organizacji robót przy budowie hali z prefabrykatów i póki co mam tylko rysunki i brak chęci, żeby to dalej pociągnąć. Ale myślę, że przejdzie tłumaczenie w stylu: wie pani, pani doktor, ludzkość na mnie liczyła   
												 ketyow - 27 Stycznia 2015, 17:57
  No widzisz, na sobotę. A ja na rok temu   
												 Matrim - 27 Stycznia 2015, 20:12
  Jak mawiał pewien mądry człowiek: "mieć rok i nie mieć roku, to razem dwa roki... lata". Widzisz, ile jeszcze masz czasu?  
												 ilcattivo13 - 6 Marca 2015, 23:18
  Po obejrzeniu filmików z Sid Meier's Starships stwierdziłem, że to taki kosmiczny Expeditions: Conquistador. I coraz bardziej niecierpliwie czekam na premierę  
												 Hubert - 11 Marca 2015, 23:37
  Nie będę oryginalny - wypatruję Pillarsów Obsidianu jak zbawienia. Stęskniłem się za Baldurowym graniem, a wszyskie gry na Infinity już zajeździłem do imentu.
												 Dunadan - 30 Marca 2015, 19:33
  Zapowiada się fenomenalna gra:
 
 
No Man's Sky:
 
https://www.youtube.com/watch?v=YIX-5u6oEgo
 
 
Ciekawe jak im to wyjdzie i nie mogę się doczekać pojawienia się na PC    W skrócie - totalnie openworld'owa space-opera - z openworld'owymi... world'ami    tj planetami. Wszystko generowane na żywo z płynnymi przejściami. Toczysz bitwę na orbicie i w każdej chwili uciekasz na powierzchnię planety by zostać zjedzonym przez jakiegoś tamtejszego dinozaura. Zapowiada się bardzo fajna gierka.
												 ketyow - 28 Kwietnia 2015, 09:26
  Nadchodzi "klasyczny" DiRT
 
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91544
												 Dunadan - 16 Czerwca 2015, 07:40
 
            
 
https://www.youtube.com/watch?v=uG8V9dRqSsw
 
 
Jeszcze nie obejrzałem bo się w pracy dowiedziałem. Nowe Mass Effect!          
												 Fidel-F2 - 16 Czerwca 2015, 07:53
  A co to jest Mass Effekt?
												 hrabek - 16 Czerwca 2015, 08:02
  No i nowy Need For Speed!
												 Lowenna - 16 Czerwca 2015, 08:08
  Fidel-F2,           
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |